מתחתנים בנחת
ישנה קלישאה שרווחת בקרב רבים, כי תקופת ארגון החתונה מלווה בלחצים רבים, סערת רגשות, בלבול והמון המון ריצות. היום, בעידן המחשבים והאינטרנט כשהכל כל כך זמין, זוגות מתחתנים בניחותא, שלה ההכנות הפך להיות קל מתמיד ולא מצריך יותר מישיבה מול מחשב וגלישה לאתרי מתחתנים רלווניים. מה עוד, שתעשיית האירועים כל כך עשירה בבעלי מקצוע ועסקים ובשל כך התחרות גבוהה וזה בא לטובת הזוגות הנישאים.
לא מפחיד להזמין באינטרנט?
כמובן, שהפקת חתונה מתבצעת באופן שונה היום, מה שמעלה תהיות בקרב מתחתנים. 'לא מפחיד להזמין שירות דרך האינטרנט?' 'מהיכן אקח המלצות?' 'איפה מפורסמים כל נותני השירות?' ועוד שאלות רבות… ראשית, אתרי האינטרנט ובייחוד פורטלי חתונות, מציגים בפני מתחתנים המלצות וביקורות גולשים. שנית, ממש לא מפחיש לשכור שירותיו של איש מקצוע באינטרנט כפי שלא מפחיד להתקשר למוקד 144 בכדי לחפש שרברב.
למה מתחתנים לא צריך לרוץ?
כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט בו תוכלו להתרשם מתמונות של השירות אותו הוא נותן ופעמים רבות תמצאו סרטוני וידאו של אירועים שעשה. למעשה, גם אם אתם מחפשים איש מקצוע כמו צלם, כאשר תגיעו לסטודיו שלו הוא יציג בפניכם אלבומים וסירטונים של אירועים שעשה עבור מתחתנים אחרים. היתרון היום שאת הכל הוא יחשוף באינטרנט ויחסוך את ההגעה אליו. בדומה גם הדי ג'יי, האטרקציות, אנשי פירוטכניקה וכו'…
היכן ניתן למצוא את העסקים הטובים ביותר?
בכל מקום ברשת ניתן למצוא את העסקים, החל מאינדקסים חינמיים ועד פורטלים גדולים לחתונות. בדרך כלל, עסק בעל שם מצויין יפורסם ברשת בפורומים ובהמלצות, כך שלבטח תתקלו בשמו במהלך החיפוש. או לחילופין, עסק או נותן שירות גרועים אף הם יזכו לביקורות שליליות ברחבי הרשת מזוגות מתחתנים. הדבר הכי בטוח לעשות הוא למצוא עסק ולהקליד בגוגל 'פלוני אלמוני המלצות' וכך תדעו בדיוק מה חושבים עליו מתחתנים.
עלויות ומחירים בתחרות
אחד היתרונות הבולטים ביותר בתכנון חתונה באמצעות האינטרנט, הוא כמובן עניין התחרות שזה יוצר עבור מתחתנים. האינטרנט הביא איתו חשיפה לבעלי מקצוע רבים, מה שאומר שהמחירים בתחרות מתמדת ותמיד תוכלו למצוא 'מציאות'. מתחתנים אשר בודקים מספר עסקים באתר כל שהוא, יוכלו להתקשר למספר עסקים ולבצע השוואת מחירים. מסיבה זו, לא מומלץ לסגור מייד עם הראשון שנותן לכם הצעה, אלא לבדוק במספר מקומות. ברוב המקרים, עסק טוב ומומלץ, הוא עסק שמשקיע באתר אינטרנט או בדף עסק בפורטלים. עסק שלא משקיע ולא הולך עם הקידמה מראה על מיושנות וסביר להניח שתרצו את הטרנדים הכי חמים.