מאי 21, 2019
El Hayam
סגור לתגובות על המדריך המלא לאירוע על החוף

המדריך המלא לאירוע על החוף

יותר ויותר ישראלים בוחרים לקיים אירוע על החוף הן בשל האווירה המדליקה שיש בים והן משום שזה פשוט כייף ומהנה: החול, המים, השמש… יחד עם זאת, מדובר בלוקיישן מאתגר מעט מבחינת הארגון ולכן הכנו עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם בתהליך ההפקה…

שלב ראשון: ארגנו אוהל הצללה או חימום

בהתאם למזג האוויר, חשוב להשכיר מחברה המשכיר ציוד לאירועים אוהל שבו האורחים יוכלו לשהות. האופציה הראשונה, במידה ואתם מקיימים את האירוע בעונת מעבר קרירה היא אוהל חימום. אוהל זה מצויד בפטריות חימום ומגן על האורחים מפני הרוח. אופציה שניה, זאת במידה והאירוע מתקיים באביב או בקיץ הוא אוהל הצללה המגן מפני השמש.

שלב שני: גנרטור

יש חשיבות רבה לבחירה והתקנה של גנרטור באירוע על חוף הים. דרך הגנרטור כל ההפקה אמורה לעמוד וזה לא משנה אם מדובר בחתונת חוף או יום גיבוש לעובדים. הגנרטור יאפשר להנות ממוזיקה טובה, יתן גישה לחברת הקייטרינג לפתרונות חימום כאלה ואחרים, יחובר למערכת התאורה והסאונד.

שלב שלישי: בחרו ספקים שערוכים מבחינה לוגיסטית לאירועים בטבע

בחירת הספקים השונים למעשה תקבע האם האירוע שלכם על החוף יהיה מוצלח, כזה שכולם יזכרו או אם יקרו כל מיני תקלות בדרך. אנו ממליצים לכם לבחור אך ורק בספקים אשר התנסו בהפקת אירועים בטבע עם דגש על חוף הים, שנחשב כמו שכבר אמרנו ללוקיישן שצריך היערכות מוקדמת. טיפ זה חשוב במיוחד לחברת הקייטרינג, חברת התאורה וההגברה, חברת השכרת ציוד אירועים והאטרקציות במידה ויש כאלה באירוע שלכם.

לסיכום, אירוע על החוף הוא ללא כל ספק חוויה מדהימה אבל כדי שהאירוע יהיה מוצלח, חייבים להיערך מראש.

לא ניתן להגיב


Warning: Only the first byte will be assigned to the string offset in /home/bidcoil/public_html/elhayam.co.il/wp-content/plugins/responsive-menu/v4.0.0/inc/helpers/custom-functions.php on line 218