בית ספר לאיפור

איפור מקצועי

טכניקות איפור מיוחדות במינן

הכניסה לעולם האיפור המקצועי מתחיל כאן

האם אי פעם הרגשתם או שאמרו לכם שאתם מוכשרים לאיפור אך לא ידעתם כיצד תוכלו לממש את הכישרון והפוטנציאל הרב הטמון בכם? בתי הספר לאיפור  השונים יטוו עבורכם כיוון מקצועי ויעניקו לכם את הכלים הראויים ביותר לפיתוח אישי בתחום, בליווי צמוד ובהיצע רחב של מסלולים שונים ומגוונים העונים לצרכיכם האישיים ולדרישות שוק תחרותי ומתגמל זה.

בית הספר לאיפור על של נטשה דנונה יכול בהחלט לפתוח בפניכם את כל הדלתות לעולם האיפור המקצועי. נטאשה הנה זוכת פרס האוסקר בקטגורית איפור ובעלת שם עולמי. ההדרכות בבית הספר לאיפור שברשותה מועברות על ידה וממזגות את סגנונות וטכניקות האיפור האופייניים לה. נטאשה אף פיתחה בעצמה את הטכניקות הייחודיות שלה, שהיוו השראה בקנה מידה בינלאומי. טכניקות האיפור של נטאשה  מתעדכנות באופן שוטף, מאחר והיא נחשבת לשם דבר בעולם האופנה. מבין עיסוקיה הרבים, נטאשה מאפרת את השמות הגדולים של עולם הדוגמנות, כולל את נינט טייב, בר רפאלי  ויעל בר זוהר. השיעורים נערכים במסגרת כיתתית מצומצמת ואישית, ונטאשה מלווה באופן אישי וצמוד כל תלמיד ותלמידה. בזמן הקורס, התלמידים נשלחים להפקות ולפרויקטים כדי לקבל ניסיון מעשי בתחום. בוגרי בית הספר התקבלו לעבודה במגאזינים הבאים: "לאשה", "את", "ליידי גלובס" ועוד. חלק מהתלמידים מועסקים בחברות האיפור המובילות כגון: Madina Milano, Dior, Mac.

הקרוס מכשיר את תלמידיו לעבודה בענף הבידור, האופנה ובאיפור כלות. בסיום הקורס, בוגריו יהיו זכאים לתעודה בינלאומית על שם נטאשה דנונה (Natasha Denona), המוכרת ומעורכת מאוד בענף. מבין הנושאים הנלמדים: יסודות האיפור, מורפולוגיה, הסוגים השונים של איפורי עיניים, עיצוב גבות, הדבקת ריסים מלאכותיים ועוד.

בית הספר לאיפור ע"ש רוית אסף מזמין אתכם להתמקצע בתחום, בעזרת אחד מבתי הספר לאיפור הבולטים כיום בשוק. בנוסף, תלמידים המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם יוכלו להשתתף בקורס Master Pro המקנה תעודת מאסטר עולמית בענף. יש לציין כי הקורס מועבר על ידי סגל המרצים הטובים ביותר בישראל בתחום, באישורו של משרד התמ"ת. רוית אסף דוגלת ביחס אישי, ועושה כל שביכולתה להכיר באופן אישי כל תלמיד ותלמידה. בנוסף, בית הספר לאיפור זה מציע לתלמידיו שעות העשרה נוספות וימי צילום נוספים ללא תשלום נוסף.

תוכלו אף לרכוש השכלה ומיומנויות מלימודי האיפור בשיטת "בועז שטיין" המקצועית. המרכז לאיפור מקצועי על שם "בועז שטיין" נחשב לחוד החנית בנושא שיטת האיפור HDTV. באמצעות שיטת בועז שטיין, כל תלמיד או תלמידה יכולים לבחור את המסלול הראוי להם, ובנוסף בית הספר מציע לתלמידיו להשתלב בתכניות רבות ומגוונות. בבית הספר לאיפור של בועז שטיין שלושה מסלולים:  קורס איפור הכולל 12 פגישות, קורס איפור מתקדמים הכולל 25 פגישות, וקורס HD. בועז שטיין, המרכז לאיפור, מזמין אתכם ליהנות מהחוויה.

עוד סוג איפור שהולך ונהיה נדרג יותר ויותר הוא איפור קבוע, ישנם בתי ספר אשר הוכשרו ללמד את התחום ורק בוגרי הקורסים הללו רשאים לעבוד בתחום. בניגוד לאיפור ערב או איפור כלות, איפור קבוע יכול להיות בלתי הפיך ולכן יש רצוי שהמאפר/ מקעקע יהיה בעל הכשרה מתאימה .