יאכטות לאירוע מושלם

החלום על אירוע מושלם, אירוע של החיים הולך ומתקרב וכמובן אתם רוצים שהחלום על אירוע מיוחד חלומי ובלי נשכת יתגשם. אירוע על אחת מהיאכטות בלב הים עם הרבה מוזיקה, ריקודים, בר משקאות, הפתעות מיוחדות, ועוד…

השכרת יאכטה היא אחת האטרקציות המיוחדות והייחודיות לאירוע מושלם ומושקע שתוכלו דרכו להפתיע את המוזמנים והאהובים, הקרובים והחשובים לכם. אם זה בר מצווה, יום הולדת, חתונה, אירועי חברה ומסיבות אחרות החוויה בים ועל אחת היאכטות הינה חוויה סקסית מיוחדת וחלום שיתגשם. אפילו אם בא לכם סתם לשוט באמצע הים או לדוג זהו אחלה מקום שאפשר להעביר בו את היום המיוחד.

אירועים על יאכטות בדרך כלל הם אירועים הכוללים מספר קטן יחסית של מוזמנים מאחר והמקום על היאכטה והרחבה שעליה בד"כ אינה דומה לרחבה באח האולמות, החופים או מועדונים שיכולים להכיל כמות אנשים רבה. יאכטות הנמצאות במדינת ישראל והמיועדות לאירועים מסוגים שונים אינן גדולות מספיק אך יחסית למדינות אחרות הן קטנות ואפשר להכיל עד 150 איש לכל היותר.

סוג האירועים האפשריים מעל היאכטות יכולים להיות :

הפתעה לזוג האוהב- הפלגה רומנטית שתהיה חוויה לזוג שאוהב, לפנק ולהתפנק בלב הים התיכון עם האווירה הקסומה של הים הכחול שיכולים להעביר את המסר והמטרה שאליה שואף מארגן הטיול והאירוע אם זה להצעת נישואין ייחודית, יום הולדת מיוחד,  יום נישואין, ועוד… ברוב ההפלגות הרומנטיות מצורפת ארוחה קלה עם שתייה קלה, יין, חטיפים, נשנושים והרבה מוזיקה קלאסית ורומנטית.

הפלגת חוויות- כיף. מתאימה לכל אירוע משפחתי, חברותי, וכו' שבו המוזמנים יוכלו ליהנות משתייה קלה, קייק ימי, אבובים, מוזיקה וצלילה בים. הפלגות אלו מיועדים לחברים, ידידים, משפחה, וכל מי שירצה להפתיע אץ אהוביהם ויקיריהם בכל אירוע משחמש שאפשר. הפלגות אלו יכולות להיות גם למסיבות רווקות ורווקים עם כל החברים והחברות כך שהיום יהיה הכי כיפי ומהמם לפני החתונה.

הפלגת V.I.P – לאנשים שרוצים להפוך את היום הרומנטי לחלום מתגשם עם הרבה רגש והפתעות. בד"כ ההפלגות מסוג זה מתקיימות בערב עם יין, אורות היאכטה מתחת לכיפת השמים ואור הירח באמצע הים. זהו המקום האידאלי להצעת הנישואין, להגשמת משאלות ורומנטיקה מיוחדת שתמלא את אמצע הים.

בכל יאכטה ישנן כמה תוספות מיוחדות לבחירתך הכלולות בהזמנה מראש. אך ישנם עוד תוספות אחרות כמו משקאות חריפים, ארוחות מיוחדות כמו סושי, מאכלים לפי תפריט עולמי, בלונים, עיצובים, מוזיקה מיוחדת, וכו'… שאפשר להזמין במיוחד ומראש כאשר מזמינים את ההפלגה כי זה בא בנפרד.

באל הים מה שתחלמו עליו מאירועים מיוחדים והכנות ובמיוחד על יאכטות חלומיות אם זה בהפלגה רומנטית, משפחתית, חוויות וכיף או שייט עסקי עם חבורת אנשי עסקים בלב הים תמיד נעשית לחוויה מהממת שגורמת לתחושת כיף, הנאה וחלום שמתגשם.

אירוע על יאכטות יכול לכלול מגוון הנאות ובקשות ייחודיות לאירוע עצמו כמו מסאג', צילומי וידאו ותמונות, ספא, פרחים וקישוטים, חדר שינה, אירוח פאר, ותוספות אחרות שירתקו את המוזמנים וכל זה נעשה בליווי איש צוות מקצועי ומיומן לאירועים על יאכטות מטעם חברת אל הים. מהתכנון ועד לדקה האחרונה של אירוע נפלא מקסים ובלתי נשכח לעולם.