אוג 7, 2019
El Hayam
סגור לתגובות על איך למצוא גן אירועים לחתונה

איך למצוא גן אירועים לחתונה

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים וחיכיתם המון זמן עד שתעמדו מתחת לחופה ויכריזו עליכם כעל בעל ואישה. אבל לפני שתצאו לירח דבש ותחיו יחד באושר ועושר, עומדות בפניכם משימות רבות שקשורות לתכנון החגיגה. מציאת הבגד האולטימטיבי, שמלת כלה מיוחדת וחליפת חתן מדוגמת, תוכנית אומנותית, אטרקציות ופעילויות, תקליטן שינצח על מסיבת הריקודים וכמובן קייטרינג ומזכרות. אבל הכל בעצם מתחיל בגן אירועים – המקום שמהווה קורת גג לכל האקשן. חשוב שזה יהיה לוקיישן מנצח מכל הבחינות: גיאוגרפית, אסתטית, פונקציונאלית. מקום שתאהבו מהרגע הראשון ויענה על כל מבוקשכם. אז איך באמת מאתרים מקום קסום שכזה ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים גן אירועים? כל מה שרציתם לדעת.

גן מושקע – המפתח לאירוע מרשים

כאשר בוחרים גן אירועים לחתונה משפיעה על האווירה של האירוע. התפאורה שיוצרת רקע מיוחד, האקוסטיקה המחוללת סאונד מצוין, אפקטים של תאורה שרוקחים את האטמוספירה המשתנה מקבלת הפנים ועד מסיבת הריקודים. החליטו מה הקונספט שלכם: אירוע בסגנון אורבני בשיק פסטורלי, אווירה מתוחכמת, בחוץ או בפנים. לכל אחד מאתנו יש חלום אחר ואפשר גם לשלב בין שני העולמות והחוויות של גן אורבני המביא גם מהעירוניות התוססת וגם מהקסם של הטבע והכפריות ומתרגם את החיבור המופלא ביניהם לסביבה עשירה של שלווה בלב העיר הגדולה.
בדקו קרבה לערוצי תחבורה ראשיים וחנייה מרווחת צמודה המגדילים משמעותית את אחוזי ההגעה ליעד. לכן, גן אירועים לחתונה במרכז נחשב לאטרקטיבי במיוחד. כמו כן, שימו לב האם הגן מציע מקום פתוח תחת כיפת השמיים וכן מרחב ממוזג וסגור, כך שתוכלו להתחיל את האירוע בחוץ ולסיים אותו בפנים וגם לבחור איך והיכן לחגוג בהתאם לתנאי מזג האוויר בתקופת החתונה.

תמיד כדאי לחוות את מקום האירוע מקרוב בסיור שיאפשר לכם לראות איך המקום נראה מבעד לתמונות. התייחסו לרמת הניקיון, מקצועיות הצוות והאדיבות שלו וכן לפוטנציאל. זכרו שיש גנים שאפשר לעצב בצורה מודולארית ובהתאמה אישית לפי כמות המשתתפים, סידור השולחנות בעיצוב המבוקש, חלוקת המרחב לאזור קבלת פנים ותחנות לאטרקציות השונות. מומלץ לחוש את המקום גם בזמן אירוע אמיתי כדי להתרשם מהשינוי באווירה ותפקוד הצוות והמסירות שלהם במהלך האירוע לבעלי השמחה ולמוזמנים עצמם.

לאכול וליהנות מכל רגע

החוויה הקולינרית משחקת תפקיד חשוב מאוד בבחירת הגן האולטימטיבי. בדקו האם הגן מציע שירותי קייטרינג או עובד עם שף פרטי והאם התפריט שופע מטעמים בסגנונות שונים, כך שתוכלו לבחור את המעדנים המועדפים לפי קונספט גסטרונומי. למשל, חתונה בסגנון אסיאתי או איטלקי, מנות שמתכתבות עם מזג האוויר כמו מנות חמימות בחורף דוגמת תבשילי קדרה ומרקים ומנות קלילות ומרעננות בקיץ כמו סלטים ומוקפצים. בנוסף, התייחסו לדרך בה מגישים אוכל בין אם לקומפוזיציה של חומרי הגלם המשתלבים יחדיו ובין אם להגשה ישירות לשולחנות או דוכני מזון שמייצרים אווירת קרנבל שמחה.

המלצות וחוות דעת לבחירה חכמה

בבואכם לבחור גן אירועים כדאי לבדוק אילו גני אירועים עולים במנועי חיפוש, באינדקסים השונים, לחפש המלצות בפייסבוק וכן להתייעץ עם חוגגים אחרים שחגגו במקום ויוכלו להעיד ממקור ראשון על ההתנהלות ושביעות הרצון. הביאו עמכם לסיור המקום קרובי משפחה או חברים שאתם סומכים על שיקול דעתם, כדי שתקבלו גם פרספקטיבה אובייקטיבית של מישהו מבחוץ. בחרו מקום בו תשמחו להינשא, שיהיה פוטוגני בתמונות, שהמוזיקה תקפיץ את האירוע ושהמקום יוכל לארח את האטרקציות ואת כל המוזמנים ויספק לכם אווירה מופלאה לאירוע בלתי נשכח. הדרך האולטימטיבית ליצירת זיכרונות קסומים לכל החיים.

לא ניתן להגיב